Saturday, April 18, 2009

decoding the life's cryptic msg

曾经听过,过程才是最重要的,而结果往往都不是人生中最重要的部分...
是啊,大家都是那么说的...
可惜,无可否认的,现实总是惨酷的...
世界上,有哪个人不以貌取人,有哪个不爱钱???一直以来,我都相信世界是完美无缺的,直到他的出现,我不再相信大家所谓的童话,我不再去相信世界是有多美丽...后来的后来,我慢慢开始疑神疑鬼,只拾到了最后,我慢慢不会了。。。

我还记得那天拿成绩回来,我没有很开心,我知道我没有知足,我怪我自己英文考得很烂...哈哈,其实,我可以拿到这样的已经算很好了,只是世界太过现实,我不想输人,所以才会这样...我心里很明白,我的表达能力比其他人都烂,要怎么比呢?i deserve this...

All i need is to work harder and harder than other in order to achieve my dream...I absolutely wish i could speak english fluently in future, i wont care how much the obstacles i have to face, i aso wont care how long i have to struggle, i just want it...i am nothing if the english of mine is not approved internationallly...i myself have to decode the life's cryptic msg, like the beethoven, da vinci did...I WAN TO BE A BETTER MAN...That's wat i wan to be....






No comments: